Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Potřeba zákazníka reklamovat dodané produkty může nastat v následujících situacích:
- Zákazník obdržel nekompletní nebo nesprávnou objednávku – v takovém případě nás kontaktujte na telefonním čísle 736 755 377 nebo na e-mailu info@gsklub.cz a zjednáme nápravu.
- Zákazník zakoupil doplněk stravy na e-shopu www.gsklub.cz a kvalita produktu se mu nezdá taková, jaká by měla být. V takovém případě pošle na e-mail info@gsklub.cz fotografii produktu, jehož kvalita se mu nepozdává, společně s popisem, v čem spatřuje vadu produktu. Zákazník si produkt i po zaslání reklamace na e-mail ponechá u sebe, ale nekonzumuje jej.
- Zákazník v rámci dvouleté záruční lhůty není spokojený se zakoupeným zdravotnickým prostředek. V takovém případě jej zašle na adresu Green–Swan Pharmaceuticals CR a.s., Pod Višňovkou 27/1662, 140 00 Praha 4 společně s vyplněným Reklamačním protokolem (ke stažení níže) a dokladem o zakoupení produktu na e-shopu www.gsklub.cz. V případě, že zákazník takovýto produkt zakoupil jinde, než na e-shopu www.gsklub.cz, obrátí se na prodejce, u kterého zdravotnický prostředek zakoupil.
Odstoupení od kupní smlouvy
Dle občanského zákoníku má zákazník nárok do 14 dnů od vyzvednutí objednávky na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. V takovém případě kompletní objednávku, včetně obdržených dárků, odešle na adresu Green–Swan Pharmaceuticals CR a.s., Modletice 141, 251 01 Modletice společně s Žádostí o odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení níže). Společnost Green–Swan vrátí zaplacenou částku za objednávku v nejbližší možné lhůtě.
V případě jakýchkoliv jiných, než výše uvedených situacích, nás kontaktujte na telefonním čísle 736 755 377 nebo na e-mailu info@gsklub.cz