Objednávku můžete učinit i po telefonu.

Přijetí objednávky

Objednávka, kterou od Vás přijmeme, přechází ihned do procesu zpracování. Naši odborní pracovníci zkontrolují, zda je na objednávce vše v pořádku, nechybí např. nějaké důležité doručovací údaje či nedošlo ke skladovým nepřesnostem. Pokud si nevíte rady s objednávkou či máte nějaké technické problémy při on-line nákupu, objednávku můžete učinit i po telefonu. Náš specialista Vám vždy rád poradí.

Veškerý sortiment máme skladem.

Expedice

Jsme zároveň výrobce a distributor – disponujeme velkokapacitním skladem. Veškerý nabízený sortiment tak máme ihned k dispozici. Veškeré objednávky vyřizujeme a expedujeme obvykle do 48h. V případě jakýchkoliv zdržení se snažíme vždy předem informovat.
Pokud Vám zboží nedorazí do 5 dnů od expedice zásilky (informace poslaná e-mailem), obratem nás, prosím, kontaktujte. O případných eventualitách ohledně zpoždění expedice se Vás snažíme vždy předem informovat.

Zásilky expedujeme obvykle do 48. hod.

Doprava

Řádně zabalené zboží předáváme obratem přepravní službě, kterou jste si zvolili v objednávce. Na výběr máte hned několik možností, jak si nechat zboží doručit. O předání zásilky přepravci Vás ihned informujeme e-mailem či SMS. Jakmile přepravce převezme zásilku, její doručení je již čistě v jeho rukách. Snažíme se dohlížet na to, aby zásilka vždy byla doručena v pořádku dle smluvních podmínek, tedy ve většině případech nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky.

Zásilku Vám doručíme až do ruky …

Doručení zásilky

O termínu doručení zásilky jste vždy informováni předem daným přepravcem. Zásilku si můžete v průběhu doručování nechat zaslat i na jinou adresu v případě, že Vám původně zvolená adresa již nevyhovuje. Tato změna lze učinit pouze prostřednictvím přepravce a v rámci jeho poskytovaných služeb. Pokud je zásilka na první pohled deformována, promočená od deště či jinak poškozena, doporučujeme zásilku nepřebírat. Pokud tak i přesto učiníte a zjistíte, že zboží uvnitř zásilky je poškozeno, neváhejte zásilku okamžitě reklamovat u přepravce nebo se obraťte přímo na nás. Poradíme Vám, jak v takovém případě postupovat.

U nás pracují ještě stále lidé 🙂 …

Jsme lidé

Nejsme roboti, ale lidé a také děláme chyby. A chybovat je lidské. Čas od času může dojít k nějakému “zaškobrnutí”. Prosíme tedy o schovívavost. Pokud se něco v průběhu vyřizování objednávky pokazí a neprobíhá vše podle Vašich představ, neváhejte nás ihned kontaktovat. Vše se vždy snažíme ihned vyřešit k Vaší spokojenosti.