Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Green-Swan Pharmaceuticals CR, a. s.

Menu

Jak na nespavost - 11 tipů a triků na nespavost

6. 5. 2014

Pro zdravý spánek je vhodné dodržovat několik pravidel, která Vám zajistí zdravý spánek. V případě, že dodržování těchto pravidel nepomáhá spánek zkvalitnit, je vhodné užívat 1/2hodiny před spaním GS Dormian, který pomůže zajistit Vaši klidnou noc. 

1. Načasování spánku
Každý den vstávejte ve stejnou dobu. Snažte se jít spát každý den ve stejnou dobu. Pravidelný spánkový režim Vám zajistí co možná nejvyšší efektivitu spánku.

2. Zdřímnutí
Vyhýbejte se spánku během dne.

3. Lůžko
Neuléhejte do postele, pokud nejste ospalí. V případě, že ospalost po ulehnutí vymizí, vstaňte a něčemu se věnujte.
V posteli byste neměli pracovat, telefonovat, dívat se na TV, jíst, apod.

4. Kofein
Káva, čaj a další nápoje a potraviny obsahující kofein, působí jako stimulancia, která Vás udržují při bdělosti. Proto se vyvarujte požívání kofeinu během 4–6 hodin před spánkem.

5. Alkohol
Alkohol urychluje nástup spánku. Mnoho lidí proto pije alkohol, aby vyřešili svůj problém se spánkem. Bohužel, alkohol i v nízkých dávkách narušuje druhou část periody spánku, zvyšuje riziko probuzení. Navíc může vést k závislosti – alkoholismu. Proto tedy konzumace alkoholu není vhodným způsobem pro dosažení kvalitního nočního spánku.

6. Nikotin
Cigarety a ostatní nikotinové výrobky působí také povzbudivě, udržují Vás při bdělosti; proto byste se jich měli před spaním a při probuzení ze spánku během noci vyvarovat.

7. Napětí
Zvýšené psychické napětí odstraňte vyčerpáním energie – přiměřenou fyzickou aktivitou během dne (pravidelné ranní a odpolední cvičení). Uvolněním většího množství energie zmírníníte agresivitu a často se Vám podaří zvládnout i počínající úzkost.

8. Cvičení
Pravidelné cvičení brzy ráno se ukázalo jako velmi účinné pro zlepšení hloubky spánku. Naopak cvičení v průběhu 3–4 hodin před spaním může spánek zhoršit.

9. Těžká jídla
Těžká jídla pozdě večer mohou narušit spánek. Na druhé straně, lehká občerstvení nebo jiný rituál, který pravidelně vykonáváme, přispívá k dobrému spánku.

10. Prostředí
Místo, kde člověk spí, by mělo být co možná nejpohodlnější. Vyvarujte se extrémních teplot, stejně jako světla a hluku. Pokud Vás ruší tikání budíku nebo pohled na něj, odstraňte ho z okolí lůžka.

11. GS Dormian Rapid

Jako doplněk stravy obsahuje silnější recepturu a maximální možné množství účinných látek kozlíku lékařského a vysoké dávky extraktů meduňky, chmele a mučenky. Látky těchto extraktů napomáhají při potížích se spánkem. Díky vyvážené kombinaci všech těchto látek je tak zaručena stabilní účinnost přípravku.

Výhody přípravku (účinné látky v něm obsažené působí na):

  • rychlejší a příjemnější u­sínání,
  • klidný a posilující spánek po celou noc,
  • přirozené probouzení.

 

GS Dormian Rapid 40 kapslí

GS Dormian Rapid 40 kapslí Výhodné balení -33 %

Kdy užívat GS Dormian Rapid? • Při potížích s usínáním • Při neklidném spánku • Při častém…

Koupit

149 Kč Běžná cena 222 Kč Ušetříte (73 Kč)

GS Dormian Rapid 20 kapslí

GS Dormian Rapid 20 kapslí -24 %

Kdy užívat GS Dormian Rapid? • Při potížích s usínáním • Při neklidném spánku • Při častém…

Koupit

109 Kč Běžná cena 144 Kč Ušetříte (35 Kč)

Přidat nový komentář

Komentáře

Nebyl přidán žádný komentář.