Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Green-Swan Pharmaceuticals CR, a. s.

Menu
  • Lékárna Moráň opět akceptuje platbu platebními kartami a poukázkami.

Magazín

6. 5. 2014 Jak na nespavost - 11 tipů a triků na nespavost

Pro zdravý spánek je vhodné dodržovat několik pravidel, která Vám zajistí zdravý spánek. V případě, že dodržování těchto pravidel nepomáhá spánek zkvalitnit, je vhodné užívat 1/2hodiny před spaním GS Dormian, který pomůže zajistit Vaši klidnou noc. 

11. 3. 2014 Nadýmání – meteorismus

Tvorba střevních plynů je přirozenou součástí procesu trávení, který probíhá v našem organismu. Za normálních okolností se vzniklé plyny v převážné míře vstřebají, částečně odcházejí spolu se stolicí. Tvorba i eliminace plynů jsou v rovnováze. K nadměrné tvorbě plynů (plynatost = flatulence) dochází po konzumaci určitých potravin, příčinou však mohou být i hormonální změny, vyšší věk apod. Nadměrná tvorba plynů a zpěnění střevního obsahu pak často vede k nepříjemným pocitům.

3. 3. 2014 V těhotenství nemusíte jíst za dva!

Výživa v období před početím a v těhotenství je nesmírně důležitá, to nastávajícím matkám říkají všichni. Jak ale můžete vědět, že miminku dáváte to nejlepší?

Doba je rychlá a všichni víme, že se často nestravujeme dobře. Nejpozději ve chvíli, kdy se na gravitestu objeví dvě čárky, ale většina žen začíná svoji výživu řešit. Vyrovnaným příjmem všech živin totiž lze ovlivnit průběh těhotenství a zdraví miminka. Jak toho ale dosáhnout? V těhotenství nemusíte jíst za dva, aby miminko mělo všechno potřebné. Vítaným pomocníkem moderních maminek jsou multivitaminové přípravky určené právě pro období těhotenství.

3. 3. 2014 Usínání nebylo nikdy jednodušší

Máte opakované potíže se spánkem? Celé hodiny se převalujete a nemůžete usnout? I po extrémně náročném dni ne a ne zabrat? Nejste v tom sami. Obtíže se spánkem dnes trápí více než polovinu dospělé populace. Přesto, že je spánek pro naše tělo to nejpřirozenější, stres či obavy z nadcházejícího dne nám někdy nedovolují usnout. Jak docílit toho, abychom bez problémů obnovili své psychické i fyzické síly? K lepšímu usínání nám může pomoci uklidňující hudba, či kniha v audio verzi. Není od věci si před ulehnutím do postele dopřát dlouhou voňavou a horkou lázeň. Pro klidný spánek je také důležitý pravidelný režim.